• Alles
  • Columns
  • Verhalen
  • Gedichten

maandag 20 november 2017

Roll the ball!

Ik zou nog zoveel willen lezen. Romans, klassiekers en nieuwe. Kranten, om te weten wat er speelt. Achtergronden, opinies. Geschiedenisboeken ook, en filosofen. Ik wil films kijken die ik nog wil zien en nog niet ken. Series, Seinfeld, House of Cards en Black Mirror sowieso. Dan documentaires en tv-programma's. Iets intellectueels, en daarna Ik Vertrek. En ik wil nog eens een pil door over de ins en outs van de Koude Oorlog, omdat ik vind dat ik dat moet weten. In het Engels, wat dan idealiter ook meteen geen moeite kost.

Op het moment speel ik al een uur een spelletje waarbij ik blokjes moet verschuiven om een balletje te laten rollen. Ik ben er best wel goed in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten